انتهاي عاشقي

تنها تویی در آسمان قلبم
که مثل ستاره میدرخشی در شبهای تیره و تارم
که هر سحرگاه مثل خورشید طلوع میکنی در وجـــودم
با طلوع تو ای خورشید من غمی دیگر در دلم نیست

احساس آرامش میکنم وقتی که تو نورانی کرده ای سرزمینم را
تنها تویی در آسمان قلبم
که مثل پرنده ای پرواز میکنی و اوج میگیری در آسمان آبی احساسم
مرا به بالاترین نقطه ی عشق میرسانی
تنها تویی در آسمان قلبم
تویی که مثل باران میباری بر کویر تشنه ی قلب عاشقم
عاشقتر میکنی مرا با طراوت قطره های مهربانت
تنها تویی در سرزمین احساسم
تو كه عشق را میشناسی همیشه با من می مانی
تنها تو خواهی ماند در آسمان قلبم
تنها من خواهم ماند عاشق هميشگيه تــو مهربانم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,21:52به قلم: حميد منصوري ™