انتهاي عاشقي

bloem5 جدا کننده متن به شکل گل

شبه دلگیر دلم گرفته امشب ندیدمت کجایی؟

باور نمی کنم من انقد تو بی وفایی

چند سالیه با رویات شب رو سحر میکنم

چند روزیه که خیلی  از دست تو دلخورم

 

یادش بخیر اوایل روزای آشنایی میگفتی عشقم تویی

نبینی بی وفایی

---

اما دیگه این روزا  جات خالیه تو خونه

آره دلم این روزا  داره هزارتا بونه

 

از اون روزای مستی دارم هزار نشونه

من دیگه رفتم بی تو  دل میگیره بهونه

 bloem5 جدا کننده متن به شکل گل



نظرات شما عزیزان:

f@rzin
ساعت21:56---18 مهر 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا ام
دادا وب عسسسسسسسسسقولانه ای داریا...

واقعا عالیه...
دادا یه سر بهم بزنو تو نظرسنجیم بشرکت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:,20:25به قلم: حميد منصوري ™