انتهاي عاشقي

چاره ی درد من مرگم رسیده... اینجا حتی قبله ام صبرم نمیده...

میمیرم اگه از تو نشونی نباشه عزیزم... میسوزم تو نیای چشامو من به در میدوزم...

میمیرم نگو رفتن من واست فرقی نداره...

بیچاره ام... خسته ام... چشم انتظارم...  توی این پس کوچه ها تنها نزارم...

نیستی از تاریکی شبا میترسم...

میترسم  از غصه هات دووم نیارم... آخه هیچ نشونه ای از تو ندارم..

آروم آروم دارم از غصه میمیرم ... تو بگو نشونتو از کی بگیرم...

تموم زندگیم اینه : من و بغض و در و دیوار...

باورم نمیشه که رفتی از پیشم...

دلتنگتم خیلی دلتنگ...


     

 دیگه واقعا تنهام....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
یک شنبه 18 تير 1391برچسب:,21:50به قلم: حميد منصوري ™