انتهاي عاشقي

کاش غصه تموم میشد کاش گریه نمی کردم
من باعث و بانی شم دنبال کی می گردم
تقصیر خودم بوده هر چی که سرم اومد
از هر چی که ترسیدم عیناً به سرم اومد
تا حس منو دیدی احساس خطر کردی
تا رازمو فهمیدی دنیا رو خبر کردی
این حادثه تلخو از چشم تو می دیدم
تو روی دنیا بود من پشت تو جنگیدم



نظرات شما عزیزان:

آرزو
ساعت17:13---12 آبان 1391

مهر تابان ولایت، شد نمایان در غدیر
باز بخشید این بشارت، خلق را جان در غدیر
«هر که من مولاى اویم این على مولاى اوست»
این ندا پیچید در گوش بزرگان در غدیر
خاطر اهل ولا زین گفته شد امیدوار
ناامید از رحمت حق گشت شیطان در غدیر
عید سعید غدیر بر شما مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,18:38به قلم: حميد منصوري ™